shopping-bag 0
Subtotal : 0.00DKK
View Cart Check Out

Træningslejr – Dag 1, Tyrkiet

Klokken slår 4.45, da størstedelen af forsamlingen møder op på Riisvangen. Den gode PH havde stillet an med stort morgenbord bestående af både rundstykker, havregryn, franskbrød, rullepølse og mælk.

5.14 triller vi med bussen mod Hamburg Lufthavn, undtagen vores stakkels assistenttræner der selv kørte (ham vender vi stærkt tilbage til senere). I Hamburg Lufthavn opstår turens første (og ikke eneste) problem, hvor vinterpausens nytilkomne Malte Færge (som et skib) ”Nygaard” Nielsen i første omgang blev afvist ved check-in. Dette skyldes en kommunikationsbrist fra vores kære assistent, som ved en fejl havde opgivet det forkerte efternavn. Trods en smule panik blev problemet løst og vi kom alle sikkert ind i flyet mod Istanbul. En storspændt Lachetta skulle have taget sin fly-mødom, hvilket havde sat sit tydelig spor hos holdlederen igennem hele morgenen. Til hans store glæde fik han byttet sig til en plads ved vinduet, hvor han storsmilende som en anden 5-årig nød han hans jomfrurejse.

Flyturen startede fremragende med en sikkerhedsvideo med verdens bedste fodbold – De røde djævle, som gjorde at alle for en gangs skyld fulgte med. Herudover var alle sæder udstyret med TV, så alle kunne se film, spille spil osv. – det var dejligt. Her fik vi serveret en lækker frokostplatte.

Ankomsten i Istanbul startede sløjt, da til alles store overraskelse og frustration var snevejr(!!). Ikke just hvad det spændte fodboldhold havde regnet med. I Istanbul opstod næste problem, da vores polske træner måtte hive muldvarpen op ad lommen og betale 20 euro for visum (de skide polakker). Nok om Istanbul – vi kom efter et par timer med næste fly mod Antalya.

Som tidligere nævnt ville vi vende tilbage til den kære assistent – det kommer nu! Flyet er knap lettet, da en sløj sløj Bysbjørn, badet i sved, måtte kæmpe sig ud til toilettet. Ingen ved endnu om han er i bedring, da han ikke har forladt hotelværelset siden vores ankomst. Ved ankomsten til Antalya opstod der endnu et problem (De forbandede tyrkere), da 6 kufferter manglede ved ankomsten. Grundet overvægt på flyet var de 6 kufferter simpelthen blevet efterladt i Istanbul og kom derfor først med næste fly til Antalya. 00.30 ankom de savnede kufferter til deres retmæssige ejermænd.

Klokken slår 20.00 lokal tid (19.00 i DK), da vi endelig efter en lille halv time i bus ankom til hotellet Papillon Belvil i Belek. Det var en flok trætte og sultne drenge der efter 14 timer var svært tilfredse med endelig at være fremme. Vi gik direkte til aftensmaden hvor en stor buffet stod klar. Efter et lille kort orienteringsmøde fra trænerstaben/Krzysztof, stod aftenen på sociale arrangementer med spil og hygge på hotelværelserne.