Vi er glade for at kunne byde velkommen til Alexander Ludwig.
Alexander kommer fra AC Horsens, hvor han netop har udløb efter 7 år i klubben. Han har tidligere optrådt for FC Midtjylland, Vendsyssel FF, HB Køge og OB.
Cheftræner Mathias Damgaard fortæller om forsvarstilføjelsen: “Vi er meget glade for at få Alexander Ludwig ind i truppen. Han er en spiller som sætter en ære i at forsvare målet. Derudover kommer Ludwig ind med stor erfaring, lederskab og en ro, som vi tror bliver vigtig – både på og uden for banen.”
Rekrutteringschef Lauritz Hørby tilføjer: “Alexander passer rigtig godt ind i den profil, vi har søgt efter. Han kommer med værdifuld erfaring og tilfører nogle kvaliteter, som matcher den retning og spillestil, vi ønsker at udvikle holdet i. Derfor er vi meget glade for at få ham til klubben.”
Alexander Ludwig får nummer 33 og tiltræder truppen med det samme. Byd ham velkommen til Vangen!

